Torsdag, sjätte Januari 2011

2011-01-06 @ 23:40:41
Gud vad jag är tjock! Hahah har bara sprungit runt och käkat godis hela dagen typ? Fy på dig louise, ut och träna upp konditionen istället. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vart med bästa pontus såklart :) Haft jättemysigt som vanligt och alltid kul med honom. Trivs mer och mer med "hårfärgen" också även om det typ inte syns, haha;) men som sagt det syns om man tänker på det och i vissa ljus. Nästa gång ska jag färga det mörkbrunt, inte svart men vääldigt mörkt, men det blir nog inte än på ett tag. Kanske när denna gått ut isf.
Megan Fox hår är sjukt snyggt! Den färgen skulle jag vela ha :)

Kommentarer
Postat av: ellohell

fin header! följa varandra på bloglovin?

2011-01-07 @ 11:40:51
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: fannie

´SV: jag har lagt till dig på bloglovin nu! :D

2011-01-07 @ 14:15:03
URL: http://raiiinbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0