15/3. Vårväder

2011-03-15 @ 19:01:36
Tisdag idag och allt är som vanligt igen. Slutade kvart i tre idag i skolan och då drog jag in till alingsås direkt. Jag stack till Michelle. Ska dit imorgon med !

Vid fem tog jag bussen vid Willys för att ta mig hem. Jag sprang till bussen för jag var säker på att jag skulle missa den annars, så utan jacka och tunna kläder så kuta jag typ en kilometer och fick jätteont i halsen, bra louise! Har fortfarande ont i halsen :( Perfekt å bli sjuk nu? Nej! Men självklart när jag kom till busshållsplatsen så var bussen försenad med typ tio minuter! Åh blir så sur..Men jag fick åka gratis hem iaf för mitt busskort var slut och jag kände han som körde :-D

Måste också säga att gud vad fint väder det har varit idag! Så fint och soligt så det känns verkligen som att våren är på väg på riktigt nu :) Ska bli så skönt med vår och sen SOOMMAR! åh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0