17/3. Njuter av livet

2011-03-17 @ 17:31:44
Vill börja med att säga grattis till Anton som fyller sexton år idag! grattis!!
Idag hade jag ledigt från skolan, chill! För jag och ett gäng till var och sökte in till estet musik, som vi har som första handsval på gymnasiet. Inträdesgrejjen gick faktiskt väldigt bra. Så roligt ! Vill göra det igen :D Jag uppträde med "starvation" på piano med sång, sedan "not ready to make nice" med gitarr och sång och sedan kompade Michelle mig på piano till Christina Aguileras Mercy on me. Den gick sjukt bra! Jag är mkt nöjd :) Hoppas hopppas verkligen jag kommer in och får gå där till hösten!

Nu sitter jag hemma pojkvännen, han är och tränar och jag ska strax hemmåt. Ska bara mysa hela kvällen och typ äta glass och njuta av livet! Hehe, jag ska även kolla lite GG för det var sjuuukt längesen! Har inte hunnit :( Hoppas det blir mer bloggning ikväll sen, eller rättare sagt..jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0