20/3. Söndag

2011-03-20 @ 21:06:08
Halloj! Vaknadesom vanligt upp hos pontus imorse :-) Hhi fick frukost på sängen! Sedan på morgonen såg vi på film, först Hajen och sen någon film med Jennifer Aniston. Haha jag ville se hajen för jag hade inte sett den. Den var läääskig..tur att pontus var med mig^^

I eftermiddag så var det kalas för pontus mamma som fyllde år idag med och efter det for vi hem till mig. Jag var ute och red en snabbis på Nova förut också innan jag fixade stallet. Haha Nougat är världens hingstigaste om ni ville veta! Typ som en kåt tonåring hahah.
Vi såg sista avsnittet av solsidan också och efter det var han tvungen att åka hem. Jag har pluggat lite på svenskan också och nu måste jag skynda mig för jag ska se Flickan som lekte med elden! Såååå bra är triologin va!!? Jag älskar dem :D

Fina Nomie Rapace, som spelar lisbeth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0