7/3. Funäsdalen

2011-03-07 @ 19:01:27
Vi har fått igång internet här uppe nu så det är skönt att ha på kvällarna. Hela gårdagen tillbringades i bilen. Vi åkte 62 mil upp till Härjedalen här i norrland. Jag bara älskar norrland! Snacka om öde men gud vad fint det är! Hoppas på att få se norrsken :D Har gjort förut nämligen och det var så vackert!

Idag har vi provåkt backarna här i funäsbergen. Otroligt bra backar måste jag säga! Ingen is i backarna och långa och bra backar. Har åkt skidor varje år i hela mitt liv och det här var nog de bästa fjällen tror jag.

När vi kom från backen förut så stack jag och kusinen ut och sprang i byn. Var skönt! Nu ska vi snart käka middag och senare ikväll blir det myskväll framför tv:n. Hoppas ni har det bra! Kram från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0