8/3. Ramundbergen

2011-03-08 @ 18:31:17
Idag har vi åkt i andra fjäll här i närheten, ramundbergen. 55 nedfarter den här gången, haha lite fler än funäsdalen! Och det fräcka med ramundbergen är att när man tar sig dit, på en stor asfaltsväg så slutar vägen där bergen börjar. Alltså precis vid liftarna o det, typ som världens ände! Man kan inte komma längre upp för då gränsar man Norge :D Astufft tkr jag!

I backen idag så hade jag med min gamla kamera, den lilla Nikon, som för övrigt är också väldigt bra. Och då hittade jag massa gamla bilder från konfalägret i somras! Hahah jag, åse och nathalie gjorde massa roliga filmer i vårat rum som jag skrattar ihjäl mig åt x'd hahha så tokigt. Jag hittade också bilder från när jag óch anna åkte in till göteborg och träffa evelina på sportlovet.



Haha sötunge Evelina!:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Tack så mycket!

2011-03-09 @ 10:25:00
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0