fredagen den trettonde

2011-05-14 @ 19:39:05
Ja jag har inte berättat vad som hänt i veckan så tänkte dra igenom torsdag och fredag lite snabbt. Igår som sagt var det ju fredagen den trettonde, då vi hade två prov som jag tog för givet för att det skulle gå åt helvete. Men nä! Det gick skitbra på både No och So-provet. No:n har jag inte fått reda på än men på So provet fick jag MVG :D Så jävla nöjd är jag och blev jätteglad. I torsdags slutade jag halv tolv, som vanligt så då stack jag och Nathalie hem till mig och pluggade som fan, fast ingenting fastna ju! sen på kvällen red jag lektion för Carina, min tränare. Nova gick skitbra verkligen, otroligt bra! Hon gick på tygeln i flera varv på volten i båda varven. underbaart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0