Vi kommer alltid att ha Paris

2011-05-24 @ 21:03:14

Är så sjukt otroligt glad just nu. Började nästan gråta när pontus ringde och sa att han var i sverige! Jag pratade med honom för drygt en tmme sen och då var dom i malmö och ska åka buss till göteborg för det går inga flyg till landvetter nu pga utbrott på island. Så jag ser honom tyvärr inte förän imorgon dock men tänkte att om jag lägger mig tidigare så blir det ju snabbare ny dag? Ibland är jag såå smart.

Nu är jag själv hemma och passar simon, mamma o pappa är lediga som dom är ute och handlar och har varit det hela dagen. Imorgon så åker vi förövrigt på skolresa också med nian! Ska bli riktigt kul :) Jag har packat så allt är klart! Tog med mig bikini men är osäker på om jag verkligen kommer använda den? haha.

Nu ska jag fortsätta kolla Dear John, fick bara lust å se den, var så sjukt länge sen! och den är så fin.


skön kille det där alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0