Under löven

2011-11-07 @ 15:19:41
Sitter hemma hos Anton och kollar på när han har gitarrlektion med Simon, min lillebror. Det går så fint så. Nu för en stund var vi och hälsade på sollebrunn skola! Oj hjälpes vad jag hade nära till tårar. Jag saknar det sjukt mycket, alla lärare, lokaler o stämningen i hela skolan. Man kände allt och alla verkligen. Pratade med några lärare, bland annat våran förra svenskalärare Annika. Hon berättade hur mycket hon hade saknat våran årskurs och att hon ville att vi skulle komma tillbaka. Vi gick även till musiken och hängde där ett tag med Jeppe och Co!
Idag måste jag skriva klart en svenskauppstats som ska lämnas in imorgon och jag har inte börjat än. Bra louise, slutar alltid såhär med allt som ska lämnas in! Sen har jag även träning ikväll och det taggar jag för.
Nu vet ni hur min eftermiddag/kväll ser ut.
PUSS&KRAM.


bild tagen för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0