Det är torsdag..

2011-10-20 @ 19:56:30

..och snart FREDAG och helg!
Dagen har varit helt grymt perfekt hittils. Goa lektioner, asrolig spanska bland annat. Elin och Jag lyckas alltid bli flummiga och trötta på just spanskalektionerna.
Min morgon var nog det stressigaste jag varit med om. Hade tänkt att gå upp sisådär kvart i sex, jag åker till min buss ungefär halv sju. Jag hade ställt 13 (!) alarm på mobilen, plus en hög klockradio. Jag vaknar 06:35 av ren panik. Jag flyger upp ur sängen och gör i ordning mig på tio minuter, ser på mobilen att jag har 25 missade samtal utav pontus och 10 meddelanden. Alla mina alarm hade gått och jag har stängt av dom i sömnen!! Hur faan lyckas jag? Jag behöver verkligen hjälp..haha. Men som tur var så hann jag med 540-bussen som går via Magra, men det var precis att jag hann med den. Herregud säger jag bara, var helt sönderstressad, kunde inte lugna ner mig på bussen sen när jag väl var på heller utan var helt uppjagad av panik. Ojojoj säger jag bara. Får inte hända igen! Imorn ska jag vakna!



Dagens låt får bli We Found Love med Rihanna :) Grymmm.

PUSS&KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0