f ö r m i g ä r d u v ä r l d e n

2011-10-29 @ 23:35:28

Jadu, tiden går jäkligt fort och redan har världens bästa du och lilla jag ett år tillsammans. 1 år. Ungefär vid den här tiden för exakt ett årsedan satt jag där hemma hos dig och blev omfamnad utav världens varmaste underbaraste famn. Det var du. Nu såhär ett år senare har vi gått igenom mycket. Väldigt mycket roligt. Kan sitta i timmar och bara kolla på alla bilder som vi har på dig och mig, och skulle kunna kunna sitta i timmar och bara skratta till alla fåniga miner och bilder. Men så finns det väldigt vackra bilder också :) Glömmer aldrig den kvällen när vi var nere i Hawaiihålan och tog ett kvällsdopp på våran åtta-månaders-dag. (bild ovanför)

Kvällen har varit helt underbar och mysig. Vet inte hur många gånger jag sagt det men j a g ä l s k a r d i g.

Pontus Ahlin (L)


Kommentarer
Postat av: Kevvan

Fäller en tår, seriöst! :')

2011-10-30 @ 01:25:22
Postat av: Sääwibäävithaman

Håller med kevvan, man blir rörd :')

2011-10-30 @ 09:38:20
Postat av: elin

ÅH VAD FIIIIIINT LOUISEEE!!!! :DD:D <3



hahhaha kevvan o sääwibäävi....!

2011-11-03 @ 23:29:53
URL: http://elinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0