F r e d a g 15:40

2011-10-07 @ 15:40:57

Men tjenare gott folk! Ja, nu är jag tillbaka med ett inlägg till. Grejen med bloggandet har inte blivit av den senaste veckan. Man är verkligen handikappad utan internet hemma för tillfället, sjukt jobbgt! Men tack o lov finns ju mobilen att blogga med men inte just nu för nu sitter jag på mammas jobb och lånar en dator här. Kände att jag ville skriva så mycket så jag orkade inte med mobilen.

Hur som helst, förra helgen var jag ju i Stockholm. Åh vad roligt det var. Lägenheten var hur fin som helst, åh man längtar verkligen efter att få ha en egen som man kan pyssla med. I stockholm gick vi och kollade i gamla stan, såg slottet och var uppe på globen bland annat. Väldigt häftigt! Hela söndagen tillbringades på stan i massa affärer och jag fick med mig några klädesplagg faktiskt, bland annat från Weekday och BikBok. Men som sagt maassa affärer och gallerior! Grymt kul! Jag har massa bilder men jag kan inte ladda upp dom så som det är nu men internetstrul så ni får helt enkelt vänta ett tag till.

Idag är det fredag! Idol står på schemat ikväll med Pontus. Jag ska stå för middag ikväll bland annat, får se vad jag hittar på. Men just nu är jag väldigt godissugen! Tur att det är fredag..

Ni är guldvärda som lästa hela inlägget. Vi hörs senare.
PUSS&KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0