Ge dig ut, inspiratiooon.

2011-10-28 @ 22:58:43
Fredag!
Dagen har tillbringats i den underbara skolan med underbara vänner.
Fick prova på att vara körledare för estetettorna. Gick ju jättebra! haha.
Efter skolan gick jag in till stan och det var total förstoppning i trafiken. Kollade runt i stan efter present till min älskling som jag firar ett år med imorgon. Hittade en bra sak som jag ska ge honom men kan tyvärr inte skriva det här. Pontus mamma var i stan också så jag och pontus blev bjudna på fika utav henne.
Ikväll har vi kollat idol och jag tycker att rätt person åkte ut, jag ville antingen att Linni eller André skulle ut.
Imorn ska jag upp tidigt och kolla Kycklingcup i vårgårda. Ses o hörs då.
PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0