Haven't you learned a thing?

2011-09-22 @ 20:01:17

Hallojs! Sitter hemma hos Mormor nu i hennes goa lägenhet här i Alingsås. Blir att sova här inatt så jag får sovmorgon imorn! Gött! Dom håller på här utanför Mormors lägenhet att fixa allt ljus inför "Lights in Alingsås", Det blir superfint! Längtar tills det blir klart.
Efter skolan idag, (slutade tjugo över två!!!) så tog jag och Elin en shoppingrunda genom stan och kika in lite godheter. Vi hittade en del, jag köpte bland annat äntligen en ny tubscarf! Har längtat..sedan blev jag även förälskad i varenda halsduk jag såg i hela alingsås! haha men jag är supernöjd med den jag köpte. Vi åt ceasarsallad på SS! Mycket gott :)

Imorgon är det redan fredag vilket är grymt! Helgens planer är ganska klara. Blir bland annat till Svenska Mässan på söndag, äntligen! Ska bli så kul.
PUSS&KRAM.


Kommentarer
Postat av: elin

goa du!

2011-09-24 @ 15:31:48
URL: http://elinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0