I'll stop the whole world from turning into a monster

2011-09-03 @ 20:54:40
Halloj! Var ett tag sen nu. Har haft ett blogguppehåll på nästan en månad.
Skolan har börjat och sommaren är över. September är redan här och hösten är påväg, längtar! Jag tycker hösten är superdupermega bra. Älskar att gå med varma boots i prasslande löv som just fallit ner från träden, gå runt med stickade halsdukar och benvärmare!
Bara det inte blir massa regn och blött...

Jag har börjat på Alströmergymnasiet i Alingsås. Jag trivs jättebra! Går Estet Musik och det känns verkligen helt rätt. Har en jättego klass och på måndag är det redan första uppträdande.
Idag har jag och Anton spelat på konstanten på Kobergsgården. Var jättekul, Anton syster filmade så vi får väl se om det kommer upp på facebook eller något.

Men nu ska jag gå och kika Fångarna på fortet. Är hos pontus och har precis ätit en mycket god måltid med bland annat kycklingfiléer och ris. Hörs något senare förhoppningsvis. Just nu krånglar vårat internet hemma.
PUSS&KRAM LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0