ett litet levnadstecken

2012-08-13 @ 23:30:26
Ja då var det ett nytt inlägg såhär på natten. Varför går alltid dom där "natta-timmarna" så fruktansvärt fort? alltid? Strunt samma, det är skönt i alla fall. Natten är så mycket skönare och jag har en viss tendens till att stanna uppe lite allt för länge ibland. Helgen har ju susat förbi, även om jag inte tänker på vad det är för dagar, men jag och annapanna var i alla fall upp i ed de senaste dagarna. Vi hälsade på vår barndomsvän Evelina, goaste. Blir ju inte att vi ses alla tre så ofta eftersom hon bor uppe i Malung nu. Ed i alla fall är bland de mysigaste ställena på denna planet, evelinas hus bland annat skulle jag kunna dö i hahah nä men ni fattar! Vi har haft det otroligt bra och helgen gick vansinnigt snabbt tyvärr, men men.

Sitter nu och kollar igenom en klassiker film, sex and the city 2. HA en go kväll. peace
'och ja, ni såg rätt.. jag har ändrat om här i bloggen och fixat ny design!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0