Lantluft

2012-08-29 @ 18:36:54

Fick nog av att vara sjuk och ligga i soffan/sängen hela eftermiddagen så gick ut och satte mig på altanen. Sitter just nu i shorts och mjukiströja utomhus vid den här tiden och det är superskönt! Jättekonstigt väder men väldigt friskt och skönt. Jag brukar ibland gå ut och sätta mig såhär och bara titta och lyssna på allt. Det är så sjukt lugnt och tyst på något sätt, inte för tyst utan lagom. Efter att gå skola i stan varje dag så kan det faktiskt vara riktigt gött och komma hem och bara ha det hur lugnt som helst, man ska helst vara ensam hemma också.

Jag antar att en del tänker att jag är knäpp men det är nog bara ni som bor som jag eller liknande som förstår känslan, den kan vara så sjukt underbar. Särskilt på somrarna, bara kunna springa ut på den stora gräsmattan och leka som om man vore fem för det är ingen som ser, ibland går jag ut i pyjamas och man behöver verkligen inte oroa sig för om någon ser, samma med musik, går ju att spela hur högt som helst!! haha.

kände för att skriva av mig lite grann. Puss


Just nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0