I'm back on the track

2012-02-21 @ 22:55:22
OKEJ! Jag skaa blogga, här kommer ju faktiskt ett inlägg till er små sötisar som längtat så..
Gårdagen var jag och mina kära vänner elsa, elin a och karen och hälsade på lilla elin som var sjuk och låg hemma. Vi gick hem till henne och bjöd henne på våran skönsång utanför hennes dörr, mycket fint gjort om jag får säga det själv.
Lovet är slut som nog alla vet, jag hade ett väldigt fartfyllt lov med mycket saker hela tiden så jag är rätt glad över att skolan drar igång igen så jag kan varva ner lite, haha! Men jag menar absolut inte att skola är bättre än lov.
Det är kort dag i skolan imorgon och jag börjar sent så jag får en timme sovmorgon!! Sen slutar jag tidigt och då drar jag in till stan med Bellabus och ska kolla lite på stan, mysigt. Träning på kvällen och sen sova hos mormor, kan inte bli bättre. Vi hörs imorn, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0