Melodifestivalen

2012-02-05 @ 01:40:15
Äntligen har årets första höjdpunkt dragit igång! När jag var liten så tänkte jag alltid på Melodifestivalen så fort det blev nytt år. Det var det jag längtade till varje årsskift. haha.
Kvällen har spenderats hemma hos Anton med johannes, affe, bella och norin :) Vi kollade såklart på den klassiska melodifestivalen och spelade sedan mariokart! Låtarna i kvällens deltävling var väl sådär. Jag är grymt nöjd med att Loreen gick vidare för hennes låt var lika grym som alla hennes andra. Sen förtstår jag ärligt talat inte vad sean banan håller på med? riktigt pinsamt.

Jag kom precis hem nu och tänkte kolla ett avsnitt av 90210. Har blivit liite för beroende, haha ditt fel Elin! Det jobbiga med serier är att jag kollar så många på samma gång. Men vi hörs imorn med lite bilder från idag när vi åkte skridskor förut i soolen! Sov sötttt.

Kommentarer
Postat av: elin

hahah sryy!! men erkänn att du inte ångrar att du började kolla? ;) jag menar, LIAM

2012-02-05 @ 11:51:23
URL: http://elinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0