Jag ber om kraft

2012-01-21 @ 02:03:08
Tjenixen. Sitter och har precis gjort mina individuella val inför tvåan och trean. Har valt digitalt skapande och engelska 7. Är riktigt nöjd faktiskt, känns bra nu i alla fall. Helt sjukt att man redan ska bestämma vad man vill göra i trean liksom. Jag menar det är ju hur lätt som helst att ändra sig på bara några månader? Liite jobbigt.

Har ikväll varit på bio som sagt. Stig-helmer storyn var inte bra men den var inte dålig heller. Jag hade hört så mycket dåligt om den så jag förberedde mig lite och då blev den bättre än förväntat. Helt okej film helt enkelt! Efter bion så for jag till gräfsnäs och var en stund på tonår. Jag spelade ikväll också, så mysigt. Det är en go stund när man sitter där och spelar och sjunger med ett härligt gäng. Imorn är det lördag och jag väntar en sjukt skön sovmorgon som har varit efterlängtat som 17! Gonatt på er!



Bilden är från förra helgen när vi var hemma hos Brodén med flera och laga kebab och kolla handboll! Mysig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Ida Andréasson ;)

Jag har digitalt skapande nu och de e jätte kul (än så länge iaf) ;)

2012-01-24 @ 12:09:54
Postat av: Ida (igen)

Snygg bild förresten!! ;)

2012-01-24 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0