The way I am

2012-05-05 @ 01:47:03
Gokväll! Har haft en jättemysig och underbar fredagskväll. Tillbringade kvällen hos Elsa med Elin, Elin och Karen. Rabarberpaj med vaniljsås stog på schemat! Var riktigt trevligt och mysigt. Träffade även Oscar en snabbis också :)
Kom hem för inte så länge sedan och fortsatte med en gång att fortsätta städa och rensa ut kläder ur mina garderober. Blir ganska bra, jag är nattmänniska så jag skulle kunna hålla på hela natten men jag måste få lite sömn så det får räcka nu. Ha en mysig helg allihopa ❤
En av garderoberna

Kommentarer
Postat av: Bella

Ah men då tar jag kläderna du inte vill ha då !:)

2012-05-08 @ 22:17:21
URL: http://bellaajj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0