Den som väntar på något gott...

2012-10-11 @ 21:30:00
Nu har jag fixat och trixat mer med bloggen. Vad tycks? Ja, får väl ha det så så länge. Det är helg imorgon och det betyder att jag äntligen kommer få träffa Andreas och även min barndomsvän Evelina. Jag är verkligen supertaggad inför helgen. En annan sak jag bland annat ska göra är att vara med Felicia när hon gör reklam för sitt företag, jag ska få ögonfransförlängning! Det blir spännande. Nu ska jag kila neråt och käka med min familj, vi hörs. Hoppas ni får en grymt bra helg 
Två bilder från senaste stylingen med Felicia. Hon är grym!

Kommentarer
Postat av: Eve

Ska bli så kul att träffas! Äntligen!

2012-10-11 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0