Förlååt för dålig uppdatering! ♥

2010-08-22 @ 16:03:20
Men det är faktiskt så att jag konfirmeras! Igår, lördag var det redovisningen i kyrkan, alltså inte själva konfirmationen. Det var otroligt roligt och sången gick hyffsat bra, det var bra av Julia att hon sjöng till slut! :)♥ Igår var det även kalas efteråt här hemma på gården, och gud vad kul det var! Var himla roligt att bli uppvaktad :D ♥ O herregud vad jag fick fina presenter! (haha skryter lite nu) men jag är faktiskt riktigt chockad, jag hade aldrig trott att jag skulle få så mycket fint och så mycket pengar till min kamera ♥ wihoo.

Idag är det söndag och frida har precis åkt iväg till alingsås, påväg till stockholm :( alltid lika tråkigt när hon åker. buhuuuh.♥ Men hur som helst ikväll är själva konfirmationen i självaste Magra! Wiho, haha ikväll är vi bara fyra stycken, slå det ni ;) Jag längtar faktiskt! Efteråt så blir det ytterligare ett kalas, haha.

Här kommer några bilder från igår! Anna Proffssfotografen Mellqvist som har fotat ;D♥
Mmm, Vi ser otroligt hungriga ut! Jag och Evelina!
Den goooda maten!!: D
Jag och vackra syster! :)
Det var några få bilder utav dagen! Nu laddar vi på nytt :D

Kommentarer
Postat av: molly

gud va fina bilder!

2010-08-22 @ 16:38:20
URL: http://mollyhelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0