♥ Gäsp, gäsp.

2010-08-20 @ 20:45:06
Här sitter jag framför datorn och gäspar för fullt. Jag lyssnar för övrigt på grymt bra musik och känner helt enkelt att liver leker. Ja, en otroligt härlig känsla. Imorgon är det konfirmation-äntligen! Ska bli riktigt kul faktiskt och riktigt härligt att det snart är över. Det ända minuset är väl att det är lite pirrigt inför imorgon och sången, men tror faktiskt att det ska gå bra, plus att jag längtar! Haha mest för att få det överstökat, hihi. Hela dagen idag har det varit målning och städning som har stått på listan! haha. Jag har tyvärr bara hunnit rida Nova idag. Red ut på henne i det otroligt fina vädret i en och en halv timma. Riktigt härligt att komma hemifrån haha! Blev väll mest skritt och galopp. Nu ska jag kila för nu kom Frida, wihooo vad glad jag blev! Heejdåååå ♥



Kommentarer
Postat av: Maria & Pearl på äventyr-BLOPPIS PÅ BLOGGEN

söt bild! :D

2010-08-20 @ 20:54:21
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com
Postat av: Matilda

Vilken fin bild=)

2010-08-20 @ 22:04:42
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0