♥ Var ett tag sen nu...

2010-08-05 @ 01:17:28
...som jag slängde iväg ett inlägg! Var nog på tiden nu tycker jag. Anledningen till att jag inte varit lika "aktiv" är antagligen för att jag bara inte orkat och hunnit? så himla tråkigt ibland, särskilt med en sån här ful design! haha jag behöver hjälp med den. Nåja tänker berätta lite vad som hänt på sistonde. I Måndags var det fest i gräfsnäs som jag och nathalie drog till! Inte alls mycket ös i början och det var typ folk över allt inte mycket utan alla var verkligen utspridda! Det drog igång lite bättre senare mot kvällen oså, senare kom också en *viss person* hihihi, och ärligt talat så blev det en superkväll!
Sen på Tisdag så hände inte så mycket. Seg dag bara till att vara hemma och slappa och inte göra så mycket. Jag red Nova en snabbis, hoppträning. Jobbade henne på volten mest och på öppna delen så satte jag ett pyttehinder på 30 cm som vi övade på mest i vänster varv. Sedan när hon gick fint på det så hoppa vi snett över hindrett och rakt mot ett räcke som stod på långsidan av pd. Gjorde inte klart hela den övningen igår utan fortsatte med den idag! Vilket gick suuuper! Tränar ju henne för tävling nu till den 28:onde! :D

Skriver mer senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0