Baaad!

2010-06-17 @ 01:28:19
Usch på mig vad jag är dålig på att blogga va? Shiet, måste ta tag i bloggen nu. Men ska berätta lite om vad som har hänt på sistonde.
Måndag:
Natha, Johanna o jag drog till grästorp och sov där över natten, somna väl vid halv fyra på morgonen. haha vi skulle dygna, FAIL! Men vi var jäävligt trötta för att vi hade dygnat två nätter innan så palla inte en till!
Tisdag:
Vaknar upp i grästorp fixar i ordning oss typ, sen drar vi hem till Natha i alingsås. Är där en stund o sen drar o handlar grillmat :D Vi grilla sen alldeles själva faktiskt :D haha, det blev aasgutt! Måste göra om det igen ;)
Vi sover i Alingsås tills idag (onsdag)

Onsdag:
Johanna drog hem värsta tidigt :( Men natha o jag gjorde inte så mycket, vi gick en stund på stan o kolla lite. Vi köpte varsin kycklingsallad och satte oss ute och åt, skitmysigt!
Sen tog vi bussen hem vid fem tiden, då natha hopppade av i gräfsnäs för hon skulle på konfa, haha egentligen jag med, Men jag hade träning i Essunga. Eller jag skulle rida, och vi hade gymkana idag,SÅÅ jäääävla kul va :D kommer upp film och bilder så småningom ;)
Älskar er tjejer <3

Kommentarer
Postat av: tjorvenfan

asså d var sviiiiiiiiinkul din lille buse :D<33333

men bilden är cp. inget smink heller hahahhahahahahhaha

2010-06-17 @ 11:24:25
URL: http://johannaleijon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0