I'm a baad girl!

2010-06-01 @ 20:58:05
ojoj jag vet dålig uppdatering!
Men ska försöka berätta vad som hänt de senaste dagarna iaf.
I söndags var det ju mors dag. Jag och Simon hjälpte mamma i trädgården hela dagen. Sjukt jobbigt var det, men det blev fint iaf ;) Sen på kvällen så grillade vi för första gången i år wiho! Jo jag vet lite efter men ^^ Innan där på lördag och även söndag så hade vi målat altanen, som skall sättas nytt tak på tills på fredag, för då kommer Frida o Micke :D Jag har målat varenda jävla dag nu det senaste, men tjänar på't iaf! Anyway, igår alltså måndag så bestämde jag, Natha och melinda oss för att åka till Överby, hannah hängde även på sedan. På överby handlade jag för mkt pengar! Fyfan inte göra av med så mycket pengar mer louise! fy skäms. Iaf så köpte jag lite kläder, bh, massa sminkgrejjer, rrr-RAAAAKHyvlar (hhahahahah bara natha som fattar!) och massa andra saker typ som tre nagellack, örhängen m.m. Och så idag då så har jag målat som vanligt! Usch vad tråkigt men nu är det iaf äntligen klaaart!


Nu sitter jag här och kliar mig som fan i ögonen för att det svider, tror det är pollen. Ögat har svullnat upp som fan iaf, åååååh!

Och just det, om ni vill att jag ska uppdatera mera så får ni kommentera! Så ni som läser detta, kommentera här nere nudå så jag ser vilka som läser!

Kommentarer
Postat av: ozäää

hejhejhejhejhejhejhej =DD

2010-06-03 @ 10:47:43
Postat av: Åsä

:D =D ;) :P :O (L)

2010-06-03 @ 10:48:40
Postat av: Drottning Silvia :§

Buu..

2010-06-03 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0