Sommarlov snart FFS!

2010-06-08 @ 17:54:55
Wiho! Bara några fjuttiga dagar kvar!? Heeelt wierd. Känns som vi börja skolan i typ förra veckan? (haha samma gamla vanlgia tjat när det är skolavslutning;> )

Hur som helst, idag börja vi med MATTEPROV! Soom... jag nämnde igår. Det gick faktist mycket bättre än vad jag hade förväntat mig! Det var inte såå svårt som jag trodde det skulle vara. Det tråkiga var bara att detta provet kommer hänga på nians betyg, alltså nästa termins betyg? Lite konstigt tkr jag. Och dåligt. Efter att man gjort provet (jag satt i en timme o 40 min!) så skulle hela klassen gå ända till gräfsnäs! :O så jäkla långt. Haha men med Johanna, Natha o Melinda så går det allt ;D vi kom fram efter cirka en timme ungefär. Lagom till korvgrillningen. De var flera stycken som bada, brrrr.. fick lust i morses(när det var 17 grader!? :o ) så jag tog med mig bikinin men det blev aldrig av att bada sen för att det såg liiiiiiite kallt ut ja,

Sen när vi skulle gå tillbaka fick ju åka med Jeppe! SÅ jäkla skönt! hihi. När vi var tillbaka på skolan var klockan typ ett? Så då var det bara att vänta på bussarna -.- men Melindas mamma kom o hämta oss tidigare, tack!:)♥

När jag kom hem lagade jag köttbullar o makaroner o sen spela jag piano o gitarr, nu sitter man framför datorn. Blir nog inget rida idag för det är åska på G!



Hahhaa liite mongobilder på mig ;)
ser helt nyvaken ut juh -.-



Kommentarer
Postat av: simone

Vad snyggt hår du har! :D

2010-06-08 @ 20:07:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0