Änglagård

2011-01-05 @ 00:22:32
Nu ikväll (igår) var vi och såg Änglagård i alingsås. Den var faktiskt sjukt bra! Hände saker hela tiden och den var rolig med. Älskar att alla skådespelarna som var med "från förr" även är med nu också. Kul med lite yngre folk också! Ett biotips absolut! Innan bion gick jag på storken med familj och köpte även ramar till rummet, så nu har jag ramat in alla bilderna och ska sätta upp dem på väggarna! wiho, det går framåt! Träffade också på två söta tjejer nämligen Carro och Ellan :)
Jag hittade även en snygg plånbok som jag letat efter. Har tröttnat på min gamla, plus att den är liten tkr jag och jag ville ha en större så nu blev det en som var dubbelt så stor^^ Röd som vanligt såklart ;)
klockren bild! Helena Bergström är absolut bästa skådespelerskan jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0