Fredag eftermiddag

2011-01-14 @ 15:40:49

Hola amigos! Bloggade ingenting igår men jag var hos Pontus, åkte hem till han efter skolan. Hihi vi bakade kolakakor :) Sen skulle han träna så jag följde med ner till Sollebrunn och gick till Natha och johanna som var i sbn hos natha. Var där en stund och sen gick vi till källarn. Det var typ det jag gjorde igår. Jo juste! Hahah höll på att glömma, jag färgade även mitt hår igår igen :D Snacka om rött! Jag är faktiskt nöjd med det och trivs bra med det. Ska försöka få hit någon bild sen och visa. Vi färgade det efter skolan för vi slutade halv tolv igår, så vi gick hem till Natha och gjorde det, thanks for the help!
Nu har jag precis kommit hem från skolan. Det är väldigt tråkigt att åka buss i drygt femtio minuter varje dag när man ska hem från skolan! Och eftersom jag ska av sist bland alla så har man inte sådär jättemycket sällskap heller, bara i början typ. Jaja tjat tjat tjat...

Nu ska jag ut en sväng med VilmaPilma och sen måste jag duscha för ska iväg senare. Senare ikväll så kommer Pontus, natha och johanna hit. Vi ska laga tacos och se skräckis tror jag :D Imorgon ska vi åka och kolla cup när pontus spelar med lag1! Hare gött så länge så skriver jag mera senare, Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: carro

åh det låter jätte mysigt :) <3

2011-01-14 @ 16:39:35
URL: http://carolinajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0