El fin de semana

2012-01-30 @ 11:58:25
Tjenixen gõtt folk!!! Helgen har varit fullspäckad med saker och jag har inte hunnit blogga i min grymma blogg.
Ber så mycket om ursäkt för detta, ska försöka bättre mig.
Anyway, i fredags var det radioinspelning hemma hos Jarnelid med Brodén. Efter programmet åkte jag med Brodén till långared och hängde med gött folk. Blev filmtittande hemma hos Anton O också. Lördag morgon kom mormor hem, jag vaknade väldigt sent med tanke på att jag kom hem halv fem på morgonen^^. På lördag eftermiddagen åkte jag och bella ner till göteborg för att se Lillasyster!! Det var asfett och jag har massa bilder från kvällen som borde komma upp ikväll. Efter lillasyster drog vi hem till Jonathan i Alingsås där även Anton, johannes och oskar befann sig. Hälsade även på Elin en snabbis eftersom hon bor ett hus ifrån ;)
Igår var det alltså söndag och då kollade vi volleyboll i vårgårda! Långt tråkigt inlägg ni har fått nu utan bilder, men jag kände för att skriva av mig lite på min långa rast här i skolan. Ni som läste allt får en puss! Ha en go måndag!

Kommentarer
Postat av: elin

puss på dig med! haha

2012-01-30 @ 16:08:16
URL: http://elinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0