Överkörd

2012-03-18 @ 12:55:50
Söndag nu igen. Jag kan ju beskriva helgen med ett ord: Volleyboll. I fredags åkte jag med kompisar till långared och spelade i Albert Hall. Spelade i ca tre-fyra timmar? Var rätt trött efteråt. Kom hem vid halv ett och ställde mig och lagade mat med Bella som vi skulle ha med oss nästa dag. Nästa dag var det nämligen volleybollcup med laget. Gick upp sju, alltså inte många timmar sömn den natten. Spelade i Vara, sjukt många lag i en liten hall. Både dam och herr. Det gick inge vidare för oss på cupen men det var tufft motstånd.
Igårkväll var vi hos barndomsvännen Sebastian och firade hans 16årsdag som var förra veckan. Trevlig kväll med gött folk och god mat. Spelade även ballong-fotboll med Linnea och dansade bugg med självaste födelsedagsbarnet. Kom hem vid halv ett inatt och nu sitter jag här och har inte gjort någonting idag. Alldeles seg och slö, träningsverk från all volleyboll som aldrig förr. Känns som att jag aldrig kommer kunna gå riktigt nå' mer. Får se vad som händer! Ni får ha en fortsatt trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0