trötter

2010-02-09 @ 19:14:35

japp, jag är sjukt trött. Dels på allt plugg och städning som jag gjort idag.
skolan idag var som vanligt, jag blev riktigt nervös där ett tag...usch!
hur som helst, när jag kom hem från skolan så lagade jag mat, haha fick bli spaghetti o köttfärssås ;D
men det var gottans gottans!
sedan lite plugg och sen ut till stallet och ta in hästarna för kvällen.
Nu har jag duschat och städat, så ramla jag bara plötsligt ner framför datorn här^^

jag börjar fundera på konsertlåtar nu, men kan inte komma på någon låt att köra.
kanske ska skippa konserten denna terminen?
eller är det någon som har ngt bra låtförslag, kommentera isf tack!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0