♥ Då var man hemma igen.

2010-07-29 @ 20:01:51
Nuu är jag hemma igen. Eller ah kom hem igår kväll/natt. Har ju varit i Varberg i två dagar nu så det har inte blivit någon bloggning då. Men hur  som helst så har vi haft två jättefina dagar verkligen! Sjukt underbara, känner mig som kräfta efter all sol, men oj vad jag fick färg. Love it! Vi har bott hos min faster som bor i en sommarstuga utanför kärradal som ligger någon mil utanför Varberg, sjukt mysigt ställe verkligen! Älskar det ♥

Igår låg vi på stranden då, men sedan innan vi skulle fara hemåt så tog vi en snabbis till Gekås Ullared! Och kan ni gissa vad som handlades? Jo en jävla massa hästsaker! Wiho♥ Bland annat nytt schabrak, flughuvor, massa nosludd, två grimmor, grimskaft, ny sadelpadd, benskydd, förbygel och martingall(stavning). m.m. orkar inte räkna upp allt, men det var typ sånna saker som går åt och som verkligen behövdes t.ex nya benskydd! Letade även efter Bettringar eller typ gummiringar elle vad det heter? Men dom hade inga, plus gummityglar leta vi med efter men det fanns ej heller.

Idag är det Torsdag och idag kom Sabina!♥ Imorse gick jag upp (försov mig såklaaaart!) typ halv elva. Gick till stallet och smörjde in den stora jäättetunga selen och plocka fram schabrak tömmar med mera. Sen vid kvart i tolv så skritta jag fram nova, barbacka ♥ Seedan efter tolv så kom Sabina och vi hämta kärran och körde Nova! Sjuukt roligt, och så jävla duktig ponniii!♥ Det märktes verkligen att hon älskar det. Åhh älsklingsponny! :')


Nu äre kväll och jag borde städa klart rummet (A) Eftersom Nathaliiiiie sover här på lördag :D Vi hoppas på fest men får se? Hoppas det blir lika kul som i lördags! ;D

Ahja nu blir det att se film med familjen och äta god mat. Puusss♥
Bilder kommer från Varberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0