Helgen i en sammanfattning.

2010-11-07 @ 23:12:12
Jag har inte bloggat på hela helgen känns det som men jag gjorde faktiskt inlägg i fredags ändå. Trots att jag inte bloggat så har statistiken höjts mer än dubbelt så mycket! Hur kommer detta sig egentligen? Jag har ju inte ens bloggat, haha. Men det är ju skitkul! Fortsätt så :-) Nu ska jag berätta helgen lite snabbt.

Fredag: Pontus var hos mig, vi titta film och myste. Skrev om det i fredags bland annat.
Lördag: Simon spela kycklingcup på förmiddagen så åkte in med mamma och simon på morgonen. Mötte upp Pontus där och sen kom Johanna. Vi var kvar hela dagen och kollade, fotade bland annat! Sen efteråt gick vi hem till Kevin och sen till donken. Sen åkte vi hem till pontus och var där på kvällen. Vi spelade spel och jag och johanna sög på det, haha. Sämst. Jag följde med johanna hem sen och sov hos henne. Vi somna ett och vakna halv ett sedan nästa dag, hur lyckas man?
Söndag: Som sagt vaknade upp hos Leijon med en härlig sovmorgon. Gjorde i ordning oss och gick sedan ner till vägen och blev upphämtade av Pontus. Vi åkte in till Kycklingcupen igen, finalerna spelades ju idag. Gick asbra för alla sollebrunnslagen. F14 vann, F16 tvåa, och F19 vann! Superbra. Fick några fina bilder där med.
Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, håller på med en ny design bland annat.
P&K

Kommentarer
Postat av: johanna leijon

tack för helgen hjärtuuuus <3

2010-11-08 @ 07:02:20
URL: http://johannaleijon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0