Godnatt BloggN♥

2010-10-24 @ 23:22:45
Tänkte berätta först lite snabbt bara hur duktig Nova var igår på dressyrträningen med Carina. Det kändes som en helt annan häst! Heeelt otroligt. Jag var lätt och mjuk på handen, stadig yttertygel, skänklarna var på plats och Nova var hur mjuk och fin som helst. Det var som att det rann rakskum ur munnen på henne! Visst, vilken häst har inte fått det? Men med Nova trodde jag aldrig att det skulle kunna hända. Jag är så grymt lycklig och glad över det. Det har hänt att hon ställt sig såhär fint och böjt sig men då har hon bara gjort ett pyttelitet tag, inte flera varv som hon gjorde igår! Helt chockad, det går bara bättre och bättre för mig och min fina ponny :')♥

___________________________________________________________________________________________

Nu kryper jag ner och sover en blund. Imorgon blir en jobbig och spännande dag. Hoppas inte bara det blir regn. På kvällen är det träning igen och vi taggar inför cup snart!
P&K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0