Hemma från skolan nuu

2010-09-23 @ 16:28:41
Har precis kommit hem från den otroligt sega och tråkiga skolan! Fast Anton gjorde den rätt rolig ändå faktiskt. Haha vem vann idag då anton?? Jo jag :D haha nä det blev lika idag. Vi kör, typ varje dag med att "vem-som-fäller-den-andra-personen-flest-gånger-vinner" Askul! Vi "puttar" i knävecken på varandra så man tappar balansen :D Det är asroligt faktiskt, men inte när man själv tappar balansen bara när anton gör det. En del tycker vi är dumma i huvudet och so what? vad fan ska man göra på rasterna annars då, nä det finns verkligen ingenting man kan göra på rasterna nu för tiden ;d

Vi hade ju som sagt No-prov idag. hm, undrar riktigt mycket hur det gick egentligen. Kände rätt så bra, men varje gång jag tkr att det känns bra så går det ändå skit! haha.

Efter skolan så sprang jag, melinda och åse till KällarN för att hämta ut våra konfakort. Blev faktiskt rätt hyffsat haha eller inte. Hur som helst vi sprang allt vad vi kunde för att vi inte skulle missa bussen, men vi hann som tur var och på vägen så mötte vi mamma som kom där med bilen! Hon hade nämligen varit med Simon hos tandläkaren om ni ville veta liksom. Så jag åkte med henne hem iaf , det var aschill och slippa sitta på bussen i typ en timme eller nåt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp en bild på konfakortet? :D



vill verkligen se hur det ser ut(a)

2010-09-23 @ 21:36:51
URL: http://victoriaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0