Renoverad blogg btw!

2010-09-14 @ 22:20:18
Ja, den andra var skitful så det här får vara ett liitet litet tag innan jag fixar mer. Nöjd? Nej inte alls men skit sam! Jag är inte på humör nu vet inte riktigt varför.

Idag red jag Nova gick super bra! Efteråt, mindre bra, när jag skulle vara snäll och ta in Nougat och Nancy i stallet så galopperar Nougat vilt och tvärnitar framför mig och sparkar bakut rätt på mig!! Jävla häst!! :@ Han sparkar i höjden på mitt ansikte men som tuuuur är så får jag reflex av min arm och skyddar mig med den men armen fick en jävla smäll istället! INTE ok! Åh... Och det är volleyboll imorn ju!! =''( Fan.

Nu ska jag sova bort smärtan hejdå.



Bakhovarna har gjort stora blåmärken och hål på min arm ;@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0