17/2.Torsdag

2011-02-17 @ 08:15:00
Nu sticker jag iväg till Sollebrunn. Japp det är tidigt men jag ska träffa Hannah. Vi ska ses och fixa lite saker, sedan gå och fika tror jag. Sedan runt tolv så tar jag en buss till alingsås och träffar mormor. Ska hjälpa henne med lite saker med datorn, bland annat så får hon inte igång sin facebook, haha hon är för söt. Sen går vi ut och äter lunch. Runt fem så ska jag på sånglektionen och det ska bli så sjukt roligt! Vi ses ikväll. Det kommer upp några tidsinställda inlägg här under dagen också förövrigt så håll utkik!:)



Två bilder från igår kväll. Haha trött chey :love:

Kommentarer
Postat av: olivia

sv: Okej, vart då? :)

2011-02-17 @ 08:21:00
URL: http://oliviawalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0