Torsdags

2011-06-06 @ 13:18:21
Tänkte dra igenom lite snabbt vad jag gjorde i torsdags. Jag skulle först på sånglektionen i alingsås men det blev inte av, så jag åkte in i alla fall till mormor och luncha med henne :) Åt på Mangiamo, andra gången nu. Vi provar alla resturanger i hela alingsås! Jag tog dagens som var väldigt gott!
Mobilbild!
Påvägen in på bussen så träffade jag och Anna och Molly! SJukt glad blev jag verkligen, var såå längesen jag träffade Molly! Det var riktigt kul och se henne :)

Haha anna tog ett snabbt kort på mig och Molly när hon testade min mobilkamera x)

Efter lunchen med mormor gick vi och kolla lite i affärer. Jag skulle kolla på skor och hittade ett par jättefina klackar till balen+avslutningen. Och det var två för ett så jag köpte två skor, Mormor betalade! Köpte ett par bjlrnborg skor också som jag mer ska ha till hösten :) tack mormor! fick lite andra småsaker också, som trosor!

Igår, söndags så var jag med Pontus familj på överby och jag ska dit nu en snabbis med mamma med haha. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: molly

det var jätteroligt att träffas,även om det bara var en stund dock..! hoppas vi synes snart igen! :D<3

2011-06-06 @ 19:25:51
URL: http://mollykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0