If I ain't got you

2012-04-25 @ 22:27:56
Hade spelning på självaste skolan Östlyckan imorses med några från klassen. Kunde gått bättre för min del, var väl inte helt nöjd men sånt får man ta ibland. Var inte ett dugg peppad och taggad så där av resultatet.
Ikväll har jag varit och sett vårkonserten som var på palladium. Måste bara säga att dom var sjuukt duktiga. Var riktigt roligt att kolla och se vad vi har att se fram emot de kommande åren som estet :) Kommer blir grymt!!
Imorgon har vi nationella prov del två i Svenska, och fy för det. Nationella är verkligen inte min grej. Usch. Blir skönt när sommarlovet kommer!!
En liten goding till låt som min underbara vän Elin sjöng idag :)

Kommentarer
Postat av: elin

du är underbar gosen!!

2012-04-25 @ 22:45:25
URL: http://elinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0