Sista sommarlovsdagen

2012-08-21 @ 20:54:07
Sista dagen på sommarlovet har jag spenderat hyffsat bra tycker jag allt. Vaknde i lagom tid och njöt av sovmorgon, sedan tog jag bussen till alingsås för att sedan möta oscar och pendla in till götet. Vi käkade lunch på Jensens Bøfhaus, sjukt gott. Åkte sedan hem för att klippa mig! Tro det eller ej men jag klippte bort 15 cm! Är faktiskt riktigt nöjd, känns sjuukt fräscht och nytt på något sätt :) Ikväll passade jag på att ta en mysig ridtur. Red Nova i paddocken i 45 min, hon var riktigt duktig eftersom hon inte varit igång på hela sommaren. Vi får väl se om jag kan komma igång lite bättre nu med ridningen, lutar åt det. Sitter nu och tittat på ett avsnitt av SATC, blir snart lax med mamma och simon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0