Veckoslut

2012-08-26 @ 20:29:34
Tjingeling! Tänkte att jag gör ett snabbt inlägg såhär i pausen på solsidan, haha. Jag har haft en riktigt go kväll med både nya och gamla vänner. I fredags bjöd jag hem det gamla tjejgänget som jag brukade hänga med i nian. Vi åt god mat och skrattade så jag trodde jag skulle dö. Var riktigt roligt verkligen!!

Igårkväll drog jag in till Göteborg med en del folk och hängde i nathas lägenhet hela kvällen :) vaknade upp i Göteborg imorses och kom hem framåt eftermiddagen idag.
Jag bloggar från mobilen för min dator är inlämnad för min skärm ska bytas ut. Så detta fick bli ett tråkigt inlägg utan bild! Ha en go vecka allihopa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0