Do you walk the line

2012-06-02 @ 15:58:16
TJAAAAA. Det är lördag och jag skriver ett inlägg! Har haft det grymt på sista tiden. Var bland annat med goa vänner i göteborg igår. Kollade affärer och inte minst musikaffärer! Var inne på Andréassons på södra larmgatan. Otrolig butik! Ojoj vad man gick loss där inne, skulle kunna bosätta mig där tror jag :) Jag tittade på ett piano som jag så småningom ska köpa.
Det är sommarlov när som helst och det är underbart! Jag är även överlycklig för jag har fått jobb i sommar så jag kan andas ut ett tag, var orolig ett tag där! Fyller även år om mindre än en månad så jag är på toppenhumör helt enkelt! Ikväll kommer fina vänner och pojkvän hit och grillar! Ha en mysig kväll folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0