Cause i love the way you say goodmorning

2012-05-06 @ 01:10:28
Gokväll! Skrev precis ett långt inlägg som försvann så jag får skriva om allt igen! Men jag ska fatta mig kort. Jag har precis lagt på ett långt skypesamtal med min älskling, vi har idag firat en månad ihop. Dagen har varit mycket spännande och ganska kaotisk! Men allting löste sig tillslut och allt blev frid och fröjd. Jag har bland annat prova på att äta sushi för första gången i mitt liv idag. Jag ska vara ärlig och säga att det kanske inte var någon direkt höjdare meen jag kan definitivt ge det en till chans någon mer gång i framtiden.
Ikväll har jag, oscar, elin, andreas och bella spelat ihop på ett litet ungdomsmöte i magra. Var riktigt roligt och det blev väldigt mysigt. Man träffade goa människor, hängde och pratade ett tag och det blev en mysig kväll. Imorgon ska jag in till stan igen och kolla in Elin m.fl. när dom har sin dansuppvisning. Kommer bli great! Skriver mer imorgon, Godnatt.
Nämen? Vem är denna cooling?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0