Instagram

2012-05-20 @ 01:35:42

Lite bilder från idag, lördag. Har precis kommit hem från en väldigt mysig tjejkväll hos Alida. Åt lite pizza, käkade godis och spelade kubb. Snacka massa skit och hade en härlig kväll med ett riktigt gött tjejgäng helt enkelt :) Cyklade även 5km idag, och 1mil igår så det går framåt med mina mål iaf. Får väl se hur det blir imorgon, har ju trots allt käkat pizza och massa godis idag så det behövs ju motioneras!
Jag är inte heller lika aktiv här på bloggen längre som ni märker, ni som vill följa mig extra mycket kan ju lägga till mig på instagram @elinlouisen och även twitter. Meen jag ska försöka hålla igång här också hade jag tänkt!

I torsdags var jag med några från klassen hemma hos Oscar och grillade. Var riktigt trevligt och jag fick träffa min karen igen som jag inte träffat på två veckor typ! Hon har varit i Texas och nu senast en tripp till stockholm. Kvällen var riktigt mysig och grillningen skötte grabbarna bra! Sen blev det även en klassiker som pretty woman och den satt ju inte helt fel ;)

Igår var Oscar här hemma och vi hade en riktigt chill dag. Vi satte oss utomhus på en filt i gräset och tog med oss gitarren ut. Tog det bara lugnt och andades LANTLUFT. hahaha... Sen lagade vi en otroligt god middag som vi måste göra igen, jag säger det igen, den där killen vet ju hur man kryddar iaf;) Vi avslutade kvällen med en riktigt bra film också!! Hoppas eran långhelg har varit lika kanoners! Hade grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0