Breaking dawn part 2

2012-11-14 @ 02:07:45

Var ska jag börja? I Am speechless. Sitter nu påväg hem från Göteborg. Jag, Elin, Ludvig och Bella har varit och sett maraton i Göteborg. Part 1 visades vid nio, hur grym som helst - inget kunde toppa den.. Trodde man!!! Men när midnatt kom så visades part 2 och ojojoj. En sådan film! Jag trodde det var omöjligt å toppa part 1 men icke då. Bästa filmen jag någonsin sett, så sjukt najs när alla människor i biosalongen jublar första scenerna med Edward och Jacob!! Jag hade inte läst boken - bara en viss del så jag visste ungefär halva filmen men oj vad jag blev förvånad när jag såg resten på filmen. I vissa scener bultade hjärtat så jag trodde det skulle hoppa ur, så jäkla spännande!! Gå och se filmen det första ni gör härnäst säger jag bara.
Sedan ingick ju även popcorn och drickor i pausen så det var ju inte helt fel med twinighten.
Jag har inga ord för hur underbart det här har varit! Kan knappt vänta tills dvd:n släpps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0