Snöoväder

2012-11-30 @ 10:54:00
Sitter på ett fullproppat x2000 upp till Stockholm just nu. Har väl åkt ungefär halvvägs och vi åker rätt in i ett snöoväder. Fick en chock när jag tittade ut genom fönstret, hade inte tittat ut sedan vi lämnade alingsås. 
Ska bli roligt att få komma upp till systern min och få lite miljöombyte, dock är det synd att jag missar en hel skoldag...haha jag vet jag är konstig! Det är även kröning ikväll i Alingsås som jag missar men så är det, jag fick passa på att åka upp denna helgen, snart jul ju! Herregud det går så himla fort allting och jag kan inte fatta att det redan är första december imorgon?! kul ska det bli med julkalendern i alla fall, hoppas den är bra. Jag har inte ens sett den gamla "Mysteriet på Greveholm"-kalendern, kanske borde göra det innan haha..
Hoppas ni får en rolig helg där ni är så får vi se om jag skriver något mer snart. KRAM,
haha riktigt trött tjej som gick till tåget imorses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0