Känn ingen sorg för mig göteborg

2012-10-24 @ 19:20:00
Hej!! Sitter just nu på tåget mellan göteborg och alingsås, ska till alingsås och sova hos mormor över natten. Jag har varit nere en snabbis i göteborg denna eftermiddagen och fikat med min syster. Det blev en snabb fika, hon bor nämligen i stockholm och var i göteborg över dagen och jobbade. Mysigt att få träffa henne helt spontant!
Nu är jag mest orolig för min kära dator och iphone som inte har något batteri kvar alls.
Någon som har en laddare att låna ut till mig ikväll? haha, ja..får väl helt enkelt överleva kvällen och natten utan dem. Hoppas ni har en go dag mitt i veckan :)
Lite snabba mobilbilder bara :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0