Jag gråter bara i regnet

2012-10-23 @ 07:30:38

Sitter nu på en buss till skolan och ser fram emot dagen! Eller inte... Vaknade olyckligtvis för tidigt och min mage började krångla ännu en gång. Har haft problem sedan sex-sju månader tillbaka och har varit och testat mig för gluten&laktos men det var inget utav dem så nu har jag äntligen en ny tid nästa vecka! Vi får väl se hur det går, vill gärna lösa problemet iaf. Jag ska även be alla där ute hålla tummarna för min kära vän Felicia som ska operera bort sina gallstenar idag, Lycka till!

Igår var en helt okej dag i skolan, älskar verkligen livet på estet :D skulle aldrig överleva en vecka på en "vanlig" linje, ingen musik på dagarna!?
Efter skolan drog jag med Elin och fixa lite ärenden och sen tog vi en mysig fika på coffee house!
Idag blir det lång dag i skolan och efteråt ska jag träffa farmor och sedan blir det träning på det! Ha en underbar dag allihopa!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0